czwartek, 26 lutego 2015

Info

Hej kochani!
Wiem, że długo nic się tu nie pojawiło, ale jest jedna ważna przyczyna. Na tym blogu: http://dreamcatcherslove.blogspot.com/ piszę jeszcze dwa inne od UF opowiadania. Ostatnio zaczęłam z Unintelligible, bo zawsze miałam ochotę na coś bliższego fabule, może na jakąś akcję czy coś. No i właśnie: jeśli macie ochotę na coś ode mnie to tam (w powyższym linku) właśnie pojawi się najbliższy wpis i będzie to drugi rozdział nowego opka. (:
Jeśli chodzi o zmiany, staram się pisać teraz dłuższe rozdziały. Właśnie- nowe opowiadanie ma dopiero półtora rozdziała a już jest 36 stron i szczerze mówiąc sama nie wiem, kiedy się tyle nazbierało. Jestem dumna!
Wciąż zachęcam do aktywności, która bardzo mnie motywuje i bez której nie byłoby rozdziałów. Ratują bloga moi znajomi, którzy dopytują o wpisy. Jeśli możecie polecić moje blogi, proszę o pomoc. (:
Więc, rozdział planuję na ten weekend. Jeśli chcecie, to zajrzyjcie!
Seeya!
++Wiecie, w sumie to strasznie mi przykro. Nie wiem, czy jest sens dalej prowadzić bloga, więc jeśli ktoś to czyta to mógłby dać znać w postaci komentarza. Dzięki z góry...

2 komentarze:

  1. Pisz dalej, proszę :c
    Tak bardzo uwielbiam Twoją twórczość, a szczególnie UF, czekam z wytrwałością na kolejne rozdziały.. nie możesz przestać :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem trudno mi pisać gdy wiem, że ludziom się to nie podoba. Że tak mało osób docenia to co robię.
    Napiszę coś jeszcze, ale będę pisać dużo rzadziej, chyba, że ludzi cudownie przybędzie.

    OdpowiedzUsuń